fredag 4 april 2014

Tonårsfasoner! (v.14)

I veckan har vi fortsatt tillverka våra masker inför musikalen. Vi har också pratat om att vi ska spela in en egen skiva! Vi får se hur mycket tid det tar. Huvudsaken är att vi har kul, för har man kul så lär man sig saker! 

I övrigt har barnen lekt mycket som vanligt. Jag har dock sett vissa "tonårsfasoner" hos våra kära F-klassbarn. Jag har stött på både grafitti och en paraplydrink! Titta på dessa bilder och njut.


Kan det bli bättre?

En dag blev jag bjuden på en paraplydrink. Vad sägs?

Slutligen måste jag bara nämna för alla föräldrar att "Kulsäsongen" nu har tagit fart. Jag brukar säga att man skulle kunna skriva en doktorsavhandling på temat "Kulspelande". Det händer så otroligt mycket i samband med kulor. Det är spännande, rättvist, orättvist men framförallt lärorikt!




/Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar